Friday, November 25, 2011

awak lah :]

Assalammualaikum warga-2 blogger sekalian .
selamat datang ke diary online cik apple pink .
byk kenduri kan hari niy ? talarat mkn lah .
yg dop kurus elok elok , tak pasal kena terima GEMOK dlm diary hidup .
yg dop gemok dah tuh pulak , mmg kesian . menjemput pulak cik OBESITI .
kesian kesian kesian . aku di sini tgh kerja .
haa , mencari pengalaman . 1 minggu tukar kerja . sempoi kan ?
semua aku ambik kerja kat office ja . HAHA .
even gaji tak seberapa , aku happy .
boring tu tada lah sgt kan ? jnjy aku syg org yg aku syg .
hah ? org yg aku syg ?
yea , dia lah . sayang , forgive me about semalam nahh .
actually lah kan , semalam dan 3 hari sebelum tuh aku dah ta berMOOD lah .
hm , so nak buad mcm mana neh ? mungkin aku da buad semua org bosan dgn aku kot .
hm , di sini aku na minta maaf untuk semua kesalahan aku .
exspeacially to MOHD FIRDAUS BIN MOHD NAJIB .

Syg , saya minta maaf yea awak . saya mengaku yg saya da berubah .
awak jnjy naa , maafkan saya . dan sayang saya mcm dulu balek .
saya perlukan awak .
saya nak bermanja manja dgn awak mcm dulu . borak sama-2 , gurau senda bersama , sama-2 ketawa . yes ! rindu kan saat saat tuh .
awak bley kan tlg saya ? tlg bantu saya jdy mcm dulu .
makna nya , awak ta buad hal yg buley buad saya berubah la .
Cuma , saya nak awak tahu yg saya syg awak .
yes , saya sayang awak . sgt rindu masa-2 yg dulu tuh .
buley kita jdy mcm dulu balek ? jwapan awak , just update blog . saya suka awak !

Okay , aku pun tgh kerja neh , pandai ja dop isi masa lapang kan .
lapaq nasi weh . k lahh , 6ty update lgy . nak minum minum dulu . iloveyouall . kbyee :]

No comments:

Post a Comment