Sunday, November 27, 2011

balas dendam kan ?

firstly aku na text hang , na gtw something . tpy sayang , kredit aku ta mencukupi . okay . mmg aku salah sbb tak segera tambah nilai kredit tuh .
then , aku online sbb na hantar sesuatu kat wall hang .
dan na gtw yg aku rindu kat hang sgt sgt . aku na text tpy kredit aku ja tada .
mengharapkan soso topup saja . tpy aku rasa ta cukup untuk kita text dgn RM2.o0 ja .
malang sekali . mata aku terpanah kat sesuatu yg buat hati aku remuk serta cecair panas mengalir di pipi aku . patut la selama neh byla aku tanya , hang aggap aku bergurau . yea yea , kenyataan itu adalah satu rahsia yg hang rasa aku taperlu tahu .

semua na berahsia kan ? mcm tu lah . aku ni sapa ja bgy hang ?
mmg la aku bkn terbaek . setidak nya apa-2 hal bgy tahu .
niy aku mcm org bodoh yg ta tahu apa apa bila hang bercerita .
sekarang ta rahsia dah sbb aku da tahu kebenaran .
yea , chantek kan dy ? padan la dy dgn hang .
mmg la salah aku jugak sbb berahsia dgn hang byk .
tpy aku cuma belum bersedia na cerita saja .
lpas ni aku ta kaco da setiap apa yg hang rancang .
sememangnya aku ta diperlukan pun dlm majlis tu .
hampa org senang . suka hati hampa ja na buat apa pun kan .
lpas niy hampa enjoy la sesama hampa . ta perlu untuk invite aku kan .
kalau setakat ajak tpy na buat aku bertambah saket itu better tapyh .
patut la byla aku tanya , hang jwb maen maen kan .
ohh , aku fhm la yg tu hang cuma na balas dendam ja kan ? aku fhm .
mmg patut pun hang balas semua yg aku buad kan . balas la weh .
selagi aku masih hidup neh . 6ty kalau mati ta sempat pulak kan hang na balas .
nafsu mkn aku pun dah hilang . terima kasih la bykbyk kan ?
apapa pun aku tetap syg hang . and i know that u know who isyou in my life .

No comments:

Post a Comment