Wednesday, December 7, 2011

sekupang dua kupang 3 kupang :]

assalammualaikumm ..
hai , kenal lgy tak saya neh ? alaa , saya laa . yg ta seberapa comel tpy terlebih manis nih .
ta kenal yea ? mentang baru tukar background , terus ta kenal .
HAHA . yes , i'm here !
welcome to my belogg .
alhamdulillah . senang ja dpt buat belogg .
betol kata org , if buat dgn hati gembira , InsyaAllah semua terjadi sesuai dgn apa yg diinginkan .
mmg belogg saya neh ta secantik belogg awak . apa je boleh saya ckp yea ?
urmm *thinking .

" Kesah pulak aku kan ? "

HAHA , padan . tapi kenyataan belogg saya mmg ta secomel mana pun . cuma cuma dan cuma manis tu harus la ada . manis mcm aiskrim kat header atas nuh . hikhok .
yes , saya sedang dilanda kegembiraan .
perlu ke tahu sebabnya ?
okay okay .
semalam , tidur kemain lgy lewad benornye .
bergayut kalah monyet gayut kat pokok tauge
*Mcm la boleh gayut kat pokok tauge
2 jam jugak la borak . plg best sekali sebab malam neh tiada drama king .
kalau tak , ada je na nangis nangis bagai kan .
touching apa semua . tapi mlm neh chill .
happy tahap . cerita la zaman dulu-2 mula mula kenal nuh .

teringat pulak masa si boyfriend kata if kahwin dgn saya neh , dia buat kandang zirafah . rumah na buat mcm zo0 . haa , tu masa sebelum couple tuh . da berangan na kahwin . salah satu nya . saya terpikat kat dia sbb dia pencinta haiwan .
HAIWAN yea , bukan pencinta wanita .
tapi tapi dan tapi , dia hormat wanita la .

Love Clip Art

haa , cemniy la zirafah yg na diletakkan dlm zo0 tuh . comel kenn ? harusslahh !
HAHA , nthen pgy pgy lagi da start mengEDIT belogg neh . puas hati gila bila dpt buat sendiri semuanya . header tuh pulak , saya tdo punya la lewad mlm taw dop na buat header
*Padahal sat ja buat header

# hesh , bajet dop berSAYA SAYA pulak . pening pembaca tersayang TASNIM neh .
tgk , TASNIM pulak . sat aku , saya ,kami . pening kaa ? alolo , kasihann.. :]
iloveyou !

lastly , for boyfriend : thanks for lastnight . iloveyou . even you tak kata ILOVEYOU pun , i tahu yg you tetap sayang i kenn ?
#Kalau tipu diri sendiri , bayar 2 kupang kat i
HAAHA . dan , simpati sgt sebab you kena inject hari nih .
go0d bye gigi .

lissa : wanna join me to SMK train ? HAHA , so sweet la kan . boleh ponteng sekolah bawah jambatan . boleh naek kereta api nak ke ipoh . i like ! merajuk kat cegu , panjat banggunan yg tinggi gila tuh pastu tunggu keretapi melintas then terjun . weehuu ~ suka suka <3

No comments:

Post a Comment