Monday, August 27, 2012

raya



Maaf buat kalian pembaca tulisan maya aku . raya raya raya . setiap tahun umat islam menyambutnya dengan gembira . tahun per tahun kegembiraan ditelan zaman . hm , sunyi raya tahun ni . masalah sentiasa berduka di sisi .
Ups , aku punya idea untuk entry nih ttba hilang entah ke mana . adakah ini akibat cuti sekolah ? HAHA , langsung tiada kena mengena . mungkin mood kata-2 kesat menyebelahi aku leww . sini aku mahu jujur . aku sangat berduka kecewa apabila ada penipu dalam dunia . wow ! dilayan seperti sampah masyarakat . it’s so sweet honey .
The word SAKAI , ohmaiigoody . I had so much fun to call you back my dear . eh , perempuan ! mana adab hang ? aku text cara elok kan ? aku mintak hang jd smart untuk berbicara kan ? aku minta hang jujur dan straight to the point . tetiba word ‘ SAKAI ’ hang bagi . fikir bagus boleh bg word tu ? yang sakainya hang or aku ? ohh , hang form 3 aku perlu hormat or beri peluang ? atau hang minta simpati aku ? hang comel aku perlu beri layanan istimewa ? hang tahu ka apa maksud SAKAI yg hang bg kat aku tu ? setahu aku , aku takda keturunan org senoi , takda keturunan iban . bg word tu pulak . cara text pun tak reti type elok elok ? rimas ahh takpasal-2 ada “ xxx ” . type macam taktau eja . apa pasai ? tak belajar BM ? sekolah ka tak ? or mmg itu trend agaknya ? okay , good . be yourself right smpai aku perlu ambik masa yg panjang untuk baca hang punya text . HAHA . bagus lah . aku harap ini last aku berhubungan dgn hang . tupptupp hang mintak aku jd friend hang . tak terasa BODOH ? or itu mmg trend jugak ? sudikah aku jd friend hang ? eeii yucks ! geli too much ! . besties aku ckp aku tak perlu kwn dgn hang dan tak perlu gadoh dgn hang . jatuh aa standard hang kan kalau gado dgn aku . hang kan comel . HAHA . aku bkn nak gado sbb lelaki tau . ini sbb word sakai tuh . tapi tak tahu la kot boyfie hang nak mai maki aku sbb aku kata ke hang kan ? no comment yg tu . untung sangat sbb hang ada boyfie . hope hang boleh bahagia kan makhluk Allah yg aku sayang sgt tuh . thanks KAKAK . * eiuuu , bwekk ! ini last aku bermasalah dgn hang . aku takmau rosakkan mental dan fizikal aku semata mata demi hang . kalau hang rasa hang bagus , sila buktikan . jgn anggap gadoh dgn aku adalah suatu benda yang hebat bg hang . aku bkn takut tapi taknak terasa murah nak gadoh dgn hang . aku tau hang mcm mana , aku tau seberapa ramai org FUCK hang . hang dgn kwn kwn hang sama saja . kerana mulut badan binasa . aku nak buktikan badan tak terbinasa jika hanya kerana mulut . STOP sampai sini . buat apa yg hang suka , sila jalani hidup hang sendiri tanpa menganggu hidup orang lain terutama hidup aku !
Tengok , raya raya aku dah bijak guna kan kata-2 kesat . ini semua sebab hang la . bongok !

-TAMAT -

No comments:

Post a Comment