Friday, September 14, 2012

FIRDAUS ITU SYURGA


Seorang sahabat akan melakukan apa saja untuk melihat sahabatnya gembira walaupun terpaksa mengorbankan kebahagiaannya sendiri . sebuah kem yang akan terus menjadi kenangan yang takperna aku lupa . terima kasih kalian yg menjadi sahabat aku . aku gembira meskipun tanpa pasangan di sisi . selalunya orang sunyi tanpa “couple” tapi aku chillex . aku tak sunyi langsung . kawan banyak mengelilingi diri . terima kasih berjuta lemon kalian .
Alhamdulillah , aku masih diberi peluang dan kesempatan untuk terus berkarya . sekian lama aku meninggalkan muka tulisan maya membuat aku rindu amat . HAHA . headline tu Nampak ? FIRDAUS ?

Dia adalah :



MOHD FIRDAUS BIN AHMAD .


Thankyou for everything. for our friendship. for everything that you have done. im appreciate it. thanks for being my friend till now!

No comments:

Post a Comment