Thursday, November 29, 2012

happy born day


Assalammualaikum .




Hai mak jemah , kak bedah , pak dolah , abang seman . * lambai-2 gedik . HAHA . rindu rindu rindu nyaa haa kat belogg yg semak ni . yes ! I’m 16 . err , sepatutnya 17 dah lah tahun dpn . muda ! kahkah . so , apa yang terjadi ha ? apa yg aku taktahu yg perlu tahu ? wahh , kaki gossip ouh . 22 november 2012 . korang tahu tak , excited sangat bila sampainya bulan November . tak pernah nya aku happy bila tibanya November dari aku mula akil baligh nih . takfaham aku kenapa . mungkin Allah nak tunjukkan kebahagiaan yang sebenarnya kelak kan ? maybe . macam-2 haa jadi . yang dia tu mcm ni , yang dia ni macam tu . so , serabut aku dibuatnya . tidak mengapalah . rutin November memang sebegini . aku mengerti segalanya . 



First of all , thanks to momma for a chocolate chips cake . iloveyou muah ! lissa , bumbum , atty , and the last one my girlfriend iyka . thanks untuk semua . the special one , dhiaa . muah . senim pun senim laa dhia . seniman lg bagus . kahkah . iloveyou iloveyou :* kek tu sedap dan sangat comel . tu kek mereka bagi . cantik ? ada rasa dengki kat celah gigi ? HAHAHA , sukurin !


Tuu , kokky junior . pengirim dia tak selitkan kad pun . just serah ke postman untuk hantar . tahnks , abang postman tu pun kawan baik aku tuhh . haha , thanks thanks . kokky okay ja . tak banyak meragam . kira nya tak meragam langsung * dia kan patung . HAHA . so senang lah nak jaga . teman tidur aku . maybe dengar masalah aku . dengar aku dok nanges tiap-2 malam . almaklumlah , boyfriend pun takda . boring haa aku takda nak romantikalasofa dengan sapa . jadi kokky junior dah sebahagian daripada aku walaupun pengirim dia just bg dia saja ke aku tanpa kad diselitkan di ketiak MR.kokky junior . apa apa pun aku nak berterima kasih untuk semua .

WELCOME TO 16 WORLD NST !



No comments:

Post a Comment