Thursday, November 29, 2012

yes you !


*klik untuk besarkan .

Hoih hoih , sini laa yang seru kau . tengok lah . *lambai-lambai tangan . taknak tengok takpa . aku pun tak hingin tp panas la pulak bila ada yang seru seru . ni bukan tahap kekasihku seru ni . tapi namaku diseru kuntilanak . memang benar kau tak seru nama aku yang comel ni tapi tu lah . Apabila sebut pasal EX EX ni aku terasa jugak la . sebab aku pun salah sorang dari ex kepada “bie” kau tu . if bukan aku yang kau seru , its okay . Cuma aku terasa sebab aku salah satunya manusia yang pernah hadir dalam hati serta hidup dia . the word tu . apa ? MENYAMPAH , KESIAN ? HAHA . tak minta simpati dari sesiapa . sebenarnya la kan , aku lagi kesian kat kau . umur , sepatutnya dah matured tp dengan budak-2 macam aku ni pun kau boleh cari pasal kan ? apa jenis manusia yang berumur la kau . aku paling tak suka nak bergaduh pasal laki . macam fie cakap , “bergaduh pasal laki ni BODOH ” . aku pun taknak jadi bodoh dan terus terus diperbodohkan . aku dengan fie kawan even kami dah clash . memang bkn keputusan aku tp keputusan yang datangnya dari dia . gembira kan kau sebab dalam hati kau mesti rasa “ kalau fie sayang kau , kau takkan pernah jadi EX ” . that’s why aku taknak jd bodoh sbb jd girlfriend yang sentiasa dilukai oleh boyfriend . aku pun kesian kat hati aku . sebab tu lah jugak aku taknak hati aku terus-2 disakiti . nak gaduh dengan kaum aku pun , aku malas if Cuma sbb lelaki yang kau rasa sangat mencintai kau . memang aku tak salahkan nasib aku sekarang . actualy aku pun turut bahagia if dia bahagia .

Kalau kau rasa kau boleh bahagiakan dia macam mana aku bahagiakan dia or lebih , baru aku boleh salute kau . aku takkisah dah kau nak cakap apa pasal aku pun . tapi aku kesian la kat ex boyfriend aku yang sorang tu . dia Nampak macam terhegeh-hegeh kat kau . look , aku sendiri cakap kan ramai yang nak OTP dengan kau . kononnya banyak sangat nak OTP dengan kau . mean , kau boleh tinggal dia anytime right ? tu lahh , kesian jugak kat kau . ish ish . kau dah la couple dengan dia belum sampai sebulan , dah macam-2 haa aku dengar . macam tu ke cara kau yakin kau boleh bahagia kan dia ? hey , aku yang dekat dengan dia pun, aku nak tipu dia or curang pun aku tak berani kot . apa tah kau yang jauh dari dia . mcm mcm dia boleh buat belakang kau and sama macam kau . boleh buat apa-apa suka hati kau kan . ops , lupa . kau kan banyak yang gilakan kau . ohmaigoch ! in conclusion ,aku hormat kau sbg seseorang yang ada dalam hati ex boyfriend aku tu serta umur kau yang tua dari aku tu tapi tak sewenangnya aku nak biar orang pijak-2 aku . aku dengan dia couple setahun lebih , takda maknanya aku nak berlagak macam kau yang couple tak sampai sebulan . so please , hargai kehadiran dia . the most important , kau percayakan dia even dia tipu kau seratus kali sampai kau truly fed up . itu baru namanya setia plus ikhlas . ini tak , tak sampai sebulan , kau control dia segala bagai macam dia dah sah untuk kau selamanya . buktikan jika kau lebih layak damping dia . tak perlu kau guna kan dia hanya untuk balas dendam kat crush kau yang sah-sah buang kau jauh-jauh tu . maaf untuk segala kekesatan yang berlaku . so , kata kan apa saja asalkan ianya bukan magis . setidak-2 nya aku pasti kehadiran fie dalam hidup aku hanya betul-betul kebetulan . kau boleh buktikan kan yang kau lebih layak berbanding aku ? alaa , tak susah kan nak tarikkan hati fie tu , kan kau dah biasa buat lelaki banyak gilakan kau . okay , good job baby .


No comments:

Post a Comment