Tuesday, December 4, 2012

securhat kata

Masa terbuang akibat pertandingan yg aku rasa tidak mahu menang bersama Girlfriend YOUTUBE dia . Demi Hati yang Lara , aku mahu berikan dia ketenangan . Aku tinggalkan kalian seminggu ya ? Ayuh HATI ! kita menuju ke lorong KEBAHAGIAAN . Membanteras segala macam tanda tanya dan persoalan . mengapa mesti diharok yg begitu sedangkan berjuta menunggu . yang lama harus ditukar wajah . ketahuilah , yang kau campak tak mungkin hadir sebagai dirinya yang lama kerana hatinya dia telah kau gores dgn perilaku durjana kau . apa kau harokkan pada hati aku ? berikan dia kebebasan . dia juga mahu bahagia . jangan terus-terus sakiti dia yang kian lara . aku mohon pengertian dari kau . seminggu aku biarkan kau bahagia . wahai sang Pria , di sebalik air dan kemeriahan kau datanglah padaku . akan ku coret pelbagai digit nombor pada secebis kertas dengan harapan kau memberi aku secebis sinar kebahagiaan . itu yang sedang aku harokkan . 

*mohon lissa jaga kekasihku, iykasya . mohon kebahagiaan berpihak pada hati . dalam hidup aku cuma inginkan SATU , beri peluang HATIKU BAHAGIA .

No comments:

Post a Comment