Sunday, March 31, 2013

Ini Soal Hati.

Tiada apa yang paling berharga tentang cinta jika dibilang soal hati .

Cinta yang bergelora mencengkam jiwa , merasuk minda . Sebenarnya apa ada pada cinta ? Teruslah mereka hiasa dengan cinta palsu engkau itu . Nescaya akan aku berikan cermin untuk engkau lalu berkata "apa kau dah cukup kacak untuk mainkan cinta aku ? "
Buka mata , tanya hati . Buka Hati tanya di mana adanya cinta .

sesuatu cerita dan drama yang sudah tahu akhirnya bagaimana . Ianya sungguh tragis . Terus menusuk jiwa . Menghiris hati dan biarkan cebisan itu dipijak dilenyek seperti gula-gula getah .
Itu yang aku rasa , dan itu juga yang dialami oleh penyanyi lagu di blog aku .

Kini , dia menghadapi liku liku kehidupan yang melihatkan dia ke arah yang lebih indah . Bukan di dunia semata mata . Rumah sakit itu sudah sebati dengan hidup dia . Itu rumah kedua dia . Masih tidak membuka mata selama tiga hari . Maafkan aku kerana tiada di sisi disaat kau memerlukan . aku hulurkan doa dari jauh .

No comments:

Post a Comment