Friday, September 4, 2015

i'm back

assalammualaikum pembaca tulisan maya.

MasyaAllah. dah lama sangat tak usha usha blog ni. dah berhabuk *cuci sawang*
okay dah. hai semua, aku kembali. yeehaa! rindunya nak menulis semula tapi itulah, masa tak mengizinkan. baiklah. nak cerita sedikit serba ringkas.

aku sekarang sibuk beb. janganlah salah anggap pulak. bukan sibuk dengan hal rumah tangga tau. tapi sibuk dengan hal-hal masa depan. iya la kan, umur pun dah meningkat. kena belajar lah sampai dapat cari makan sendiri. apa boleh buat. Jadinya tahun ni tahun last *menari* lepasni boleh la cari kerja cari duit nak kahwin.

sebut pasal kahwin ni, calonnya emm emm. ada tu ada. jadi akad nikahnya bila tu tak pasti. Itu pun kalau berjodoh. Tuhan tentukan, Allah is the best planner so ikut  sajalah. InsyaAllah yang terbaik dah tu. Tapi mungkin dalam tiga empat tahun lagi. hehe.

lagu blog ni pulak bukan taknak tukar tapi itulah, masa haa. nanti insyaAllah kalau sempat aku touchup sikit la apa yang patut.

so sekarang aku nak tidur. Dah senang hati dah dapat khabor yang aku masih ada ni di sini.

xoxo.
T.

No comments:

Post a Comment